ZIMOWA ODNOWA

Pełna zdrowia sałatka, którą szczególnie polecam wszystkim tym, którzy mają mocne postanowienia powrotu do formy po zimowym rozleniwieniu. Do jej przygotowania wykorzystałam znakomitą pastę warzywną z ciecierzycą Z GRUNTU DOBRE, który połączyłam z razowym makaronem. Do tego jabłko, seler naciowy, rodzynki, pistacje i mnóstwo kolendry. To niebanalne, roślinne połączenie, smakuje naprawdę wyjątkowo! Co więcej, danie to, choć wegańskie jest bardzo pożywne i stanowi pełnowartościowy obiad, który doda Wam energii na dużą część dnia. Śmiało można go przygotować dzień wcześniej i zabrać ze sobą na drugi dzień na wycieczkę, do szkoły czy pracy.

Bezmleczna Wegańska Wegetariańska Z owocami

SKŁADNIKI:

  • 1 szklanka suchego makaronu pełnoziarnistego (1-2 łyżki oleju rzepakowego)
  • 1/2 opakowania pasty warzywnej z ciecierzycą Z GRUNTU DOBRE
  • 1 duże zielone jabłko (sok z cytryny)
  • 4 łodygi selera naciowego
  • 3 łyżki rodzynek
  • 1/2 szklanki pistacji w łupinach
  • 1 doniczka świeżej kolendry
  • sól himalajska, świeżo mielony pieprz, mielone płatki chili

Czas przygotowywania 15 min. Wymaga gotowania 8-10 min. Nie wymaga smażeniaNie wymaga pieczenia Liczba porcji 2 porcje

PRZYGOTOWANIE:

  1. Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu, odcedzamy i jak nieco przeschnie łączymy z olejem.
  2. Jabłko (wraz ze skórką) kroimy w krótkie słupki, a następnie skrapiamy obficie sokiem z cytryny.
  3. Selera naciowego kroimy na plasterki.
  4. Rodzynki parzymy (zalewamy wrzątkiem na około 30 sekund), a następnie wysuszamy.
  5. Pistacje drobno siekamy.
  6. Kolendrę drobno siekamy, pozostawiając kilka listków do dekoracji.
  7. W szerokiej misce, makaron mieszamy dokładnie z pastą warzywną, a następnie z pozostałymi składnikami. Całość przekładamy do lunchboxów, a na koniec dekorujemy listkami kolendry.

DODATKOWE UWAGI:

  • Jeśli nie lubicie kolendry, możecie ją zastąpić pietruszką.

Brak komentarzy do "ZIMOWA ODNOWA"

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie będzie widoczny